Partnerský program
Staňte se partnerem našich seminářů a kurzů. Každoročně organizujeme přes 50 technických vzdělávacích akcí:
- 6-8 seminářů v oblasti televizního a rozhlasového vysílání či mobilních komunikací,
- 15-18 kurzů vyhlášky 50/78 Sb.,
- 10-12 kurzů pro revizní techniky elektrických zařízení,
- dalších přibližně 20 technických vzdělávacích akcí jiných oborů.
Emailovou pozvánkou a prostřednictvím newsletteru oslovujeme více než 10.000 kontaktů technických profesí několikrát ročně.
Věříme, že Vás upoutá možnost spojit jméno Vaší společnosti s odbornými akcemi naší agentury. Připravili jsme pro Vás základní partnerské balíčky, je však možné zvolit i individuální řešení spolupráce.
Vystavovatel
- zajištění prezentačního místa k představení Vašich služeb, produktů, know-how aj. v prostorách určených k prezentaci partnerů,
- umístění loga s proklikem na internetových stránkách semináře při www.unit.cz,
- vstup jednoho vystavovatele zdarma + sleva 30 % z vložného pro jednu osobu,
- umístění loga v tištěné i elektronické podobě textových materiálů (sborníku).
1.900,- Kč bez DPH
Partner semináře
- představení firmy jako partnera semináře v zahajovací části,
- vstup dvou zástupců firmy zdarma + sleva 30 % z vložného pro jednu osobu,
- umístění loga s proklikem na internetových stránkách semináře při www.unit.cz.
- rozdání Vámi dodaných propagačních nebo elektronických materiálů o firmě,
- prezentace firmy v tištěné či elektronické podobě textových materiálů (sborníku) – 1 strana,
- zajištění prezentačního místa k představení Vašich služeb, produktů, know-how aj. v prostorách určených k prezentaci partnerů.
Varianta |
Prezentační stánek |
Cena bez DPH |
A |
NE |
3.900,- Kč |
B |
ANO |
5.500,- Kč |
Generální partner oboru
- představení firmy jako generálního partnera semináře v zahajovací části,
- vstup zástupce firmy zdarma na každý seminář,
- umístění loga s proklikem na internetových stránkách vybraných seminářů při www.unit.cz,
- rozdání firemních propagačních nebo elektronických materiálů účastníkům,
- prezentace firmy v tištěné či elektronické podobě textových materiálů (sborníku) – 1 strana,
- zajištění prezentačního místa k představení služeb, produktů, know-how aj. v prostorách určených k prezentaci partnerů.
- uvedení partnera v pozvánkách či e-mailové rozesílce účastníkům, sociálních sítích, remarketing, PPC apod.
- uvedení partnera ve všech médiích a tiskovinách dle mediálního plánu.
Individuální řešení spolulpráce
Mediální partner
- představení firmy jako mediálního partnera v zahajovací části semináře,
- umístění log nebo jiných reklamních upoutávek na Vaši firmu v prostorách určených pro prezentaci partnerských firem,
- logo firmy v tištěné podobě studijních materiálů (sborníku),
- umístění loga s proklikem na internetových stránkách semináře,
- rozdání firemních propagačních materiálů účastníkům.
Barterová spolupráce