Partnerský program

Staňte se partnerem našich seminářů v oblasti právo. Každoročně organizujeme více než 60 vzdělávacích akcí:

  • 12 - 15 seminářů technických, právních i jiných oborů,
  • 25 - 30 kurzů,
  • dalších přibližně 20 vzdělávacích akcí.

Emailovou pozvánkou a prostřednictvím newsletteru oslovujeme více než 10.000 kontaktů několikrát ročně.

Věříme, že Vás upoutá možnost spojit jméno Vaší společnosti s odbornými akcemi naší agentury. Připravili jsme pro Vás základní partnerské balíčky, je však možné zvolit i individuální řešení spolupráce.
V případě zájmu jim rádi předložíme cenovou nabídku.

Partner semináře

  1. představení společnosti jako partnera v zahajovací části semináře
  2. umístění log nebo jiných reklamních upoutávek partnera v prostorách určených pro prezentaci partnerských firem
  3. umístění loga s proklikem na webových stránkách semináře při www.unit.cz.
  4. rozdání dodaných propagačních nebo elektronických materiálů o firmě
  5. prezentace firmy v tištěných textových materiálech (sborníku přednášek) - 1 strana
  6. vstup jednoho zástupce firmy zdarma

 

Hlavní partner 
pro 3 vybrané semináře právo v průběhu celého roku

  1. představení společnosti jako hlavního partnera v zahajovací části semináře
  2. umístění log nebo jiných reklamních upoutávek hlavního partnera v prostorách určených pro prezentaci partnerských firem
  3. umístění loga s proklikem na webových stránkách semináře při www.unit.cz
  4. rozdání dodaných propagačních nebo elektronických materiálů o firmě
  5. prezentace společnosti v tištěných textových materiálech (sborníku přednášek) – 1 strana
  6. v případě zájmu o 2 strany prezentace firmy + 1 000 Kč bez DPH
  7. vstup vždy dvou zástupců společnosti zdarma na vybrané semináře
  8. uvedení hlavního partnera v pozvánkách či e-mailové rozesílce účastníkům, sociálních sítích, remarketingových a PPC kampaních apod.
  9. uvedení hlavního partnera ve všech médiích a tiskovinách dle mediálního plánu
  10. umístění roll-upu či reklamního banneru v čelních prostorách konání semináře

 

Generální partner roku

  1. představení společnosti jako generálního partnera v zahajovací části všech seminářů
  2. umístění log nebo jiných reklamních upoutávek generálního partnera v prostorách určených pro prezentaci partnerských firem
  3. umístění loga s proklikem na webových stránkách semináře při www.unit.cz
  4. rozdání dodaných propagačních nebo elektronických materiálů o firmě
  5. prezentace společnosti v tištěných textových materiálech (sborníku přednášek) – 2 strany
  6. vstup zástupců společnosti zdarma na všechny semináře
  7. uvedení generálního partnera v pozvánkách, v e-mailové rozesílce účastníkům, na sociálních sítích, v remarketingových a PPC kampaních apod.
  8. uvedení generálního partnera ve všech médiích a tiskovinách dle mediálního plánu
  9. umístění roll-upu či reklamního banneru v čelních prostorách konání semináře
  10. vystoupení generálního partnera v programu seminář

 

Prezentace bez účasti

  1. umístění roll-upu nebo reklamního banneru v prostoru konání semináře     
  1. rozdání reklamních materiálů společnosti účastníkům semináře                                                                                                                    
  1. využití obou variant

                                                  

Mediální partner 

  1. představení společnosti jako mediálního partnera v zahajovací části na všech seminářích v průběhu roku
  2. umístění log nebo jiných reklamních upoutávek mediálního partnera v prostorách určených pro prezentaci partnerských firem
  3. umístění loga s proklikem na webových stránkách všech seminářů při www.unit.cz
  4. rozdání dodaných tiskovin mediálního partnera
  5. prezentace firmy v tištěných textových materiálech (sborníku přednášek) – 1 strana
  6. vstup jednoho zástupce firmy zdarma na všechny semináře
  7. uvedení mediálního partnera v pozvánkách a e-mailové rozesílce účastníkům

barterová spolupráce