Partnerský program
Staňte se partnerem našich seminářů v oblasti právo. Každoročně organizujeme více než 60 vzdělávacích akcí:
- 12 - 15 seminářů technických, právních i jiných oborů,
- 25 - 30 kurzů,
- dalších přibližně 20 vzdělávacích akcí.
Emailovou pozvánkou a prostřednictvím newsletteru oslovujeme více než 10.000 kontaktů několikrát ročně.
Věříme, že Vás upoutá možnost spojit jméno Vaší společnosti s odbornými akcemi naší agentury. Připravili jsme pro Vás základní partnerské balíčky, je však možné zvolit i individuální řešení spolupráce.
V případě zájmu jim rádi předložíme cenovou nabídku.
Partner semináře
- představení společnosti jako partnera v zahajovací části semináře
- umístění log nebo jiných reklamních upoutávek partnera v prostorách určených pro prezentaci partnerských firem
- umístění loga s proklikem na webových stránkách semináře při www.unit.cz.
- rozdání dodaných propagačních nebo elektronických materiálů o firmě
- prezentace firmy v tištěných textových materiálech (sborníku přednášek) - 1 strana
- vstup jednoho zástupce firmy zdarma
Hlavní partner
pro 3 vybrané semináře právo v průběhu celého roku
- představení společnosti jako hlavního partnera v zahajovací části semináře
- umístění log nebo jiných reklamních upoutávek hlavního partnera v prostorách určených pro prezentaci partnerských firem
- umístění loga s proklikem na webových stránkách semináře při www.unit.cz
- rozdání dodaných propagačních nebo elektronických materiálů o firmě
- prezentace společnosti v tištěných textových materiálech (sborníku přednášek) – 1 strana
- v případě zájmu o 2 strany prezentace firmy + 1 000 Kč bez DPH
- vstup vždy dvou zástupců společnosti zdarma na vybrané semináře
- uvedení hlavního partnera v pozvánkách či e-mailové rozesílce účastníkům, sociálních sítích, remarketingových a PPC kampaních apod.
- uvedení hlavního partnera ve všech médiích a tiskovinách dle mediálního plánu
- umístění roll-upu či reklamního banneru v čelních prostorách konání semináře
Generální partner roku
- představení společnosti jako generálního partnera v zahajovací části všech seminářů
- umístění log nebo jiných reklamních upoutávek generálního partnera v prostorách určených pro prezentaci partnerských firem
- umístění loga s proklikem na webových stránkách semináře při www.unit.cz
- rozdání dodaných propagačních nebo elektronických materiálů o firmě
- prezentace společnosti v tištěných textových materiálech (sborníku přednášek) – 2 strany
- vstup zástupců společnosti zdarma na všechny semináře
- uvedení generálního partnera v pozvánkách, v e-mailové rozesílce účastníkům, na sociálních sítích, v remarketingových a PPC kampaních apod.
- uvedení generálního partnera ve všech médiích a tiskovinách dle mediálního plánu
- umístění roll-upu či reklamního banneru v čelních prostorách konání semináře
- vystoupení generálního partnera v programu seminář
Prezentace bez účasti
- umístění roll-upu nebo reklamního banneru v prostoru konání semináře
- rozdání reklamních materiálů společnosti účastníkům semináře
- využití obou variant
Mediální partner
- představení společnosti jako mediálního partnera v zahajovací části na všech seminářích v průběhu roku
- umístění log nebo jiných reklamních upoutávek mediálního partnera v prostorách určených pro prezentaci partnerských firem
- umístění loga s proklikem na webových stránkách všech seminářů při www.unit.cz
- rozdání dodaných tiskovin mediálního partnera
- prezentace firmy v tištěných textových materiálech (sborníku přednášek) – 1 strana
- vstup jednoho zástupce firmy zdarma na všechny semináře
- uvedení mediálního partnera v pozvánkách a e-mailové rozesílce účastníkům
barterová spolupráce