Partnerský program

Vytisknout stránku

Staňte se partnerem našich seminářů a kurzů. Každoročně organizujeme přes 50 technických vzdělávacích akcí:

  • 6-8 seminářů v oblasti televizního a rozhlasového vysílání či mobilních komunikací,
  • 15-18 kurzů vyhlášky 50/78 Sb.,
  • 10-12 kurzů pro revizní techniky elektrických zařízení,
  • dalších přibližně 20 technických vzdělávacích akcí jiných oborů.

Emailovou pozvánkou a prostřednictvím newsletteru oslovujeme více než 10.000 kontaktů technických profesí několikrát ročně.

Věříme, že Vás upoutá možnost spojit jméno Vaší společnosti s odbornými akcemi naší agentury. Připravili jsme pro Vás základní partnerské balíčky,  je však možné zvolit i individuální řešení spolupráce.

Vystavovatel

  • zajištění prezentačního místa k představení Vašich služeb, produktů, know-how aj. v prostorách určených k prezentaci partnerů,
  • umístění loga s proklikem na internetových stránkách semináře při www.unit.cz,
  • vstup jednoho vystavovatele zdarma + sleva 30 % z vložného pro jednu osobu,
  • umístění loga v tištěné i elektronické podobě textových materiálů (sborníku).

1.900,- Kč bez DPH

Partner semináře

  • představení firmy jako partnera semináře v zahajovací části,
  • vstup dvou zástupců firmy zdarma + sleva 30 % z vložného pro jednu osobu,
  • umístění loga s proklikem na internetových stránkách semináře při www.unit.cz.
  • rozdání Vámi dodaných propagačních nebo elektronických materiálů o firmě,
  • prezentace firmy v tištěné či elektronické podobě textových materiálů (sborníku) – 1 strana,
  • zajištění prezentačního místa k představení Vašich služeb, produktů, know-how aj. v prostorách určených k prezentaci partnerů.

Varianta

Prezentační stánek

Cena bez DPH

A

NE 

3.900,- Kč

B

ANO

5.500,- Kč



Generální partner oboru

  • představení firmy jako generálního partnera semináře v zahajovací části,
  • vstup zástupce firmy zdarma na každý seminář,
  • umístění loga s proklikem na internetových stránkách vybraných seminářů při www.unit.cz,
  • rozdání firemních propagačních nebo elektronických materiálů účastníkům,
  • prezentace firmy v tištěné či elektronické podobě textových materiálů (sborníku) – 1 strana,
  • zajištění prezentačního místa k představení služeb, produktů, know-how aj. v prostorách určených k prezentaci partnerů.
  • uvedení partnera v pozvánkách či e-mailové rozesílce účastníkům, sociálních sítích, remarketing, PPC apod.
  • uvedení partnera ve všech médiích a tiskovinách dle mediálního plánu.

Individuální řešení spolulpráce

Mediální partner

  • představení firmy jako mediálního partnera v zahajovací části semináře,
  • umístění log nebo jiných reklamních upoutávek na Vaši firmu v prostorách určených pro prezentaci partnerských firem,
  • logo firmy v tištěné podobě studijních materiálů (sborníku),
  • umístění loga s proklikem na internetových stránkách semináře,
  • rozdání firemních propagačních materiálů účastníkům.

Barterová spolupráce